Odmowa dostępu
By się móc się zalogować, zarejestruj się tutaj -> Rejestracja
Jeśli masz już konto zaloguj się tutaj -> Logowanie
Regulamin
Witamy w portalu pomocy technicznej Tesam S.C.
Dostęp do tej strony wymaga aktywnego konta do zalogowania. Klienci, którzy kupują w naszym sklepie (czyt. strony Tesam.pl; Narzedziaspecjalistyczne.pl; Tesam.eu itp., oraz telefonicznie i mailowo w naszej głównej siedzibie) mają zapewnioną pomoc techniczną w cenie narzędzi.
Osoby nie związane zakupami z naszą firmą, chętni posiadania wiedzy jak użytkować nasze narzędzia zapraszamy do wykupienia licencji. Koszty takowych licencji , oraz możliwe pakiety widoczne poniżej.
Zasady
1. Kto może otrzymać darmową pomoc techniczną?
Osoby i firmy, które dokonują zakupów w firmie Tesam, lub u autoryzowanych dystrybutorów.
2. W jaki sposób uzyskać darmową pomoc techniczną?
a) Klient Tesam, który kupił narzedzie:
- na jednej z naszych stron (Tesam.pl, Tesam.eu, Narzedziaspecjalistyczne.pl itp.),
- telefonicznie,
- mailowo (tesam@tesam.pl, zamowienia@tesam.pl itp.),
- dokonał zakup w przeciągu ostatniego roku,
ma prawo do darmowej pomocy technicznej.
b) Klient dystrybutora Tesam:
- nie otrzymają pomocy technicznej bezpośrednio od firmy Tesam!
- by otrzymać pomoc technicznej należy zgłosić się do swojego partnera handlowego/dystrybutora
W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem email: pomoc@tesam.pl, lub tel. +48 18 442 77 40
Pakiety pomocy technicznej
|
Darmowe wsparcie techniczne dla Klientów Tesam -> Zarejestruj się * Wymagania dostępu do pakietu opisano powyżej |
||
|
Wsparcie techniczne 1 razowe - Kliknij po szczegóły * Dla osób i firm, które nie dokonują zakupów w firmie Tesam, lub u autoryzowanych dystrybutorów |
||
Wsparcie techniczne na 12 miesięcy - Kliknij po szczegóły * Dla osób i firm, które nie dokonują zakupów w firmie Tesam, lub u autoryzowanych dystrybutorów |
|||
Wsparcie techniczne na 24 miesiące - Kliknij po szczegóły * Dla osób i firm, które nie dokonują zakupów w firmie Tesam, lub u autoryzowanych dystrybutorów |
Problemy z logowaniem
1. Użycie wielu urządzeń / przeglądarek na jednym koncie klienckim
a) należy się wylogować z wcześniej zalogowanego urządzenia, by móc zalogować się na kolejnym.
b) przeprowadzić resetowanie hasła i utworzyć nowe, lub zadzwonić na naszą infolinie z prośbą o wygenerowanie nowego hasła tymczasowego.
c) można zgłosić się do naszej siedziby firmy o zwęszenie limitu urządzeń, jeśli twoja firma jest większa niż 1 osobowa działalność gospodarcza.
2. Po aktualizacji naszego portalu może zawiesić się "ciasteczko" w przeglądarce, wtedy należy usunąć wybrane dla portal-tesam.com.pl i móc pracować dalej.
a) Jak to wykonać w Mozilla Firefox ->
b) Jak to wykonać w Chrome google ->
b) Jak to wykonać w Opera browser ->